No video

Billie Eilish covers Michael Jackson 'Bad' for Like A Version


  • Am Vor 10 Monate

    triple jtriple j

    Dauer: 4:10

    Billie Eilish covers the King Of Pop, Michael Jackson. Like A Version is a segment on Australian radio station triple j. Every week a musician or band comes into the studio to play one of their own songs and cover a song they love.
    Since 2004, many artists have participated, including Childish Gambino, Lorde, CHVRCHES, Tame Impala, Tash Sultana, HAIM, Gang of Youths, Halsey, DMA'S, Aurora, Arctic Monkeys. You can watch past sessions here: bit.ly/like_a_version
    You can watch Like A Versions ad-free at www.triplej.net.au
    #LikeAVersion

    like a version  billie eilish  bad  michael jackson  cover  triple j  

Carlos Sandoval
Carlos Sandoval

http://youtu.be/Zb-ab7E2FcU

Vor 28 Minuten
Sasha Nieto
Sasha Nieto

this just blew me away, my new favourite artist covering my idol flawlessly wow

Vor 15 Stunden
4everfree thecovenent
4everfree thecovenent

Idk why but I got really turned on when she hit The Who’s bad I was like umm your bad he’ll yah your bad lol I need a shower now

Vor 18 Stunden
Tyi Moncrieffe
Tyi Moncrieffe

this shit is sexy

Vor 19 Stunden
Justin Giannino
Justin Giannino

Eah kinda just sucked the energy out of mj magic

Vor 20 Stunden
Ed Word
Ed Word

Why does she look mentally disabled tho?

Vor 22 Stunden
Zainab .J
Zainab .J

i love this version of the song

Vor Tag
Nick Anderson
Nick Anderson

She literally dried out all the emotion and feeling from it and made it the most boring thing EVER

Vor Tag
G Jr
G Jr

“Your butt is mine...”💀

Vor Tag
Tupeck the Rapping Parrot
Tupeck the Rapping Parrot

Probably the best thing she’s done so far.

Vor Tag
ashley hawks
ashley hawks

I'm responsible for 200k of these views.

Vor Tag
Tanya Kelly
Tanya Kelly

BEAUTIFUL OMG

Vor Tag
Emma Wright
Emma Wright

"I'm bed" lmao for a minute I thought that was what she was saying😂 Bruh Billie this is so fucking good❤

Vor 2 Tage
crack head satan
crack head satan

Original

Vor 2 Tage
crack head satan
crack head satan

But not my cup of tea

Vor 2 Tage
Killa Shai
Killa Shai

I got chicken skinnnssssss

Vor 2 Tage
Micheal Jackson
Micheal Jackson

Yes, this is it Chief.

Vor 2 Tage
Loreal Madonna
Loreal Madonna

I hate her style it reminds me of how I hate SZA's style of singing too

Vor 2 Tage
Kylie W
Kylie W

Some say he wouldn’t be proud. But I think he would have appreciate her/other people covering his songs in there own different unique ways. Think differently all you guys want but I think MJ would have appreciated it. I’m sure it’s amazing for other artists seeing other young artists doing covers and being inspired. I’m sure MJ would have felt the same if he were still here. RIP King.

Vor 2 Tage
Alyssa A
Alyssa A

Autotune has left the chat

Vor 2 Tage
brekn
brekn

In my opinion, I think Billies voice is good, sure it’s cute and pretty when it’s used for soft slow songs. However she doesn’t have a powerful voice, and has nothing really special. It’s not very versatile. Her voice is stale and doesn’t mix it up a lot. The first time she said, “I’m bad.” You could tell how weak her loud note was. I think she should just stick to her sweet baby voice. I get kinda bothered when people say she’s so unbelievably talented for a 16 year old. Yeah sure, but there’s so many people younger than her who are better like way better. But you know what do I know she’s famous so whatever.

Vor 2 Tage
Sonbaenim
Sonbaenim

omg this is the best thing i've ever heard in my life. seriously how can she sing like this?? ♥♥♥

Vor 2 Tage
Lawrence Parkes
Lawrence Parkes

How bad are you really I'd like to see LOL

Vor 2 Tage
Kellyjean
Kellyjean

Every time Billie covers a song, it sounds like it’s her song. That’s how you know she has talent! 👌🏾❤️

Vor 2 Tage
Emily X
Emily X

She’s sooooooooo kissable

Vor 2 Tage
DrumrbaxJ
DrumrbaxJ

Guys, I can come on and just talk quietly too, if you'd like?

Vor 2 Tage
Aurelia Spillmann
Aurelia Spillmann

i’m so in love with this

Vor 2 Tage
Dizzy
Dizzy

sounds like the intro to a Charlie's Angels movie

Vor 2 Tage
Lara Alberda
Lara Alberda

She makes me question my gender orientation every single time (see what i did there)

Vor 2 Tage
Z A
Z A

I’m really sorry but I can’t stand billie eilash

Vor 3 Tage
Lily Yazdi
Lily Yazdi

😻

Vor 3 Tage
Alex D.
Alex D.

You know I'm bed

Vor 3 Tage
nads
nads

I'm bid.

Vor 3 Tage
Rebl O
Rebl O

AMAZING

Vor 3 Tage
Jack Kanov
Jack Kanov

what the fuck is this shit

Vor 3 Tage
Olly Pavlova
Olly Pavlova

Wow

Vor 3 Tage
Nick Marshall
Nick Marshall

Her voice is very good but the way she pronounces some words kinda pisses me off

Vor 3 Tage
Brunette Designs
Brunette Designs

This gave me chills. The harmonizing, the crest, the anticipation and the climax.... Her talent and style...so sexy. Beautiful.

Vor 3 Tage
Hunter Gonzalez
Hunter Gonzalez

She made this song so sad.....

Vor 3 Tage
Juliano
Juliano

me before this video "yeah autotune makes everything sound good" me after this video *°o°*

Vor 4 Tage
Anything and Everything
Anything and Everything

She's high as fuk....lol

Vor 4 Tage
Lykke Marie
Lykke Marie

One of the song I thought couldn't be covered, but here we go. Fuck this is awesome.

Vor 4 Tage
Courtney Midyett
Courtney Midyett

Damn this cover is sick!!!

Vor 4 Tage
India Martin
India Martin

This is best cover I've ever seen in my life I'm telling rn she did Michael justice he would be proud I mean wow I don't know how Billie does it I'm extremely impressed and I'm honestly living for this cover now i have to go watch it a thousand times over

Vor 4 Tage
Meg Cox17
Meg Cox17

I’m so gay.......

Vor 4 Tage
Annika Rosvally
Annika Rosvally

She could be Emilia Clarks daughter. And her voice is pure gold. So talented o.O

Vor 4 Tage
Noemy Duarte
Noemy Duarte

Tell me why Bellie is giving me the image of Michael Jackson daughter while she's singing this song

Vor 4 Tage
Kendall Kelly
Kendall Kelly

Never liked this song...I still dont...But when Billie sings it...dayum grl... you make me believe I do!

Vor 4 Tage
Isabella P
Isabella P

The way she pronounces Bad is so cute 😍😂

Vor 4 Tage
ylnguyen
ylnguyen

girl looks like a gangster but sounds like a angel

Vor 4 Tage
TRugeroni
TRugeroni

in the end she was like 'holy fucking shit, that was amazing'

Vor 4 Tage
Amber Crowe
Amber Crowe

❤️❤️❤️❤️❤️

Vor 5 Tage
Anthony Anderson
Anthony Anderson

Fuuuuuck I wish I was that mic...

Vor 5 Tage
Matthew Colon
Matthew Colon

"I'm bid"

Vor 5 Tage
joy Pendleton
joy Pendleton

i watch this video and lose all confidence.

Vor 5 Tage
Takiyah Renea Cockrum
Takiyah Renea Cockrum

I think Micheal would be proud ☺️♥️♥️♥️♥️

Vor 6 Tage
ThePerfectAddiction
ThePerfectAddiction

She is singing the song a little slow if she were faster it would be perfect!

Vor 6 Tage
maru Gonzales
maru Gonzales

Billie: how's bad? Me: bad, no, but I'm gay

Vor 6 Tage
Minke Mobach
Minke Mobach

I thought i was straight but since i found Billie im just so confused about it hahah 😂😂

Vor 6 Tage
Charles Griffin
Charles Griffin

I just have an issue with her pronunciation. I feel like I’m listening to a 2 year old song this.

Vor 7 Tage
knnethm
knnethm

i feel like reading a 2 year old comment

Vor 4 Tage
Failure Collectors
Failure Collectors

Your butt is mine Gonna tell you right Just show your face In broad daylight I'm telling you On how I feel Gonna hurt your mind Don't shoot to kill Come on Come on Lay it on me All right I'm giving you On count of three To show your stuff Or let it be I'm telling you Just watch your mouth I know your game What you're about Well they say the sky's the limit And to me that's really true But my friend you have seen nothin' Just wait 'til I get through Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad The word is out You're doin' wrong Gonna lock you up Before too long Your lyin' eyes Gonna tell you right So listen up Don't make a fight Your talk is cheap You're not a man You're throwin' stones To hide your hands But they say the sky's the limit And to me that's really true And my friends you have seen nothin' Just wait 'til I get through Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad We can change the world tomorrow This could be a better place If you don't like what I'm sayin' Then won't you slap my face Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad Who's bad?

Vor 7 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

**perfection confirmed** if anyone want to be friends add me on ig: cryinglilnoodle :)))

Vor 7 Tage
Mettaton Ex
Mettaton Ex

Everything ive ever wanted from my voice. Ugggh. Im so in love💙

Vor 7 Tage
nobody ?
nobody ?

Is this on Spotify

Vor 7 Tage
Edming Productions
Edming Productions

loved the version, it fits so much in a movie trailer gosh

Vor 7 Tage
Aisha Nichole
Aisha Nichole

GOOSEBUMPS FROM THE VERY BEGINNING WOWOWOWOWOW

Vor 7 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

Aisha Nichole OMG YESS SAMEEEEE

Vor 7 Tage
skybarlove
skybarlove

Does anyone have the guitar chord that he’s playing???

Vor 7 Tage
laurynraemusic
laurynraemusic

Im wet

Vor 8 Tage
Karina Catalan
Karina Catalan

MY LIFE IS COMPLETE ❤️

Vor 8 Tage
Isabella
Isabella

auto tune just left the chat

Vor 8 Tage
Grace Hughes
Grace Hughes

Here for the third time in a week

Vor 8 Tage
biLLiE
biLLiE

lolll sameeeeeeeee

Vor 8 Tage
Luna Aglat
Luna Aglat

Oh my god, could somebody find the chords, I love this

Vor 8 Tage
-NOA- -
-NOA- -

Your butt is mine Gonna tell you right Just show your face In broad daylight I'm telling you On how I feel Gonna hurt your mind Don't shoot to kill Come on Come on Lay it on me All right I'm giving you On count of three To show your stuff Or let it be I'm telling you Just watch your mouth I know your game What you're about Well they say the sky's the limit And to me that's really true But my friend you have seen nothin' Just wait 'til I get through Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad The word is out You're doin' wrong Gonna lock you up Before too long Your lyin' eyes Gonna tell you right So listen up Don't make a fight Your talk is cheap You're not a man You're throwin' stones To hide your hands But they say the sky's the limit And to me that's really true And my friends you have seen nothin' Just wait 'til I get through Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad We can change the world tomorrow This could be a better place If you don't like what I'm sayin' Then won't you slap my face Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad Because I'm bad, I'm bad come on You know I'm bad, I'm bad come on, you know You know I'm bad, I'm bad come on, you know And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again Who's bad Who's bad?

Vor 8 Tage
M i d g e G r a y !
M i d g e G r a y !

I love her voice. It's relaxing..Is that weird?

Vor 8 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

M i d g e G r a y ! NooOoOO that isn’t weird I mean samee

Vor 7 Tage
Akira Sneed
Akira Sneed

this ish is good

Vor 8 Tage
Alexis
Alexis

i've sseen enough drunk people fall asleep at parties to know shes xanned out right now

Vor 8 Tage
frankieths frank cherern
frankieths frank cherern

Holy shit my fakin house is quaking and shaking wow this girl is talented

Vor 8 Tage
Anouk Hey
Anouk Hey

I can't believe she is only 16, daamn she is fucking awesome

Vor 8 Tage
Gabbie Samson
Gabbie Samson

I just keep pushing in my head that we are the same age & she might be straight 😂

Vor 9 Tage
Audrey Scott
Audrey Scott

I am dead this is so good 🥶💙😩

Vor 9 Tage
Roger Ferris
Roger Ferris

She is BAD! This was 👍

Vor 9 Tage
St Matteos
St Matteos

I mean she’s no Michael .. it was aight

Vor 9 Tage
TenSixteenTV
TenSixteenTV

Nice Harmony !!!

Vor 9 Tage
Mark O.
Mark O.

Everyone, be honest to yourself.... This was horrible

Vor 10 Tage
Mark O.
Mark O.

+cryinglilnoodle agreed;-)

Vor 7 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

Mark O. it’s tottally legal to share your opinion, but you have got to understand your opinion is from you not everyone thinks like that ;)

Vor 7 Tage
Allison Gerodias
Allison Gerodias

Billie Eilish. I hope the industry doesn’t destroy her. She is unbelievable.

Vor 10 Tage
Alienailu
Alienailu

queen 🔥

Vor 10 Tage
Lino Viapiano
Lino Viapiano

Why she looks so depress ??????

Vor 10 Tage
Rosa Argent
Rosa Argent

wow, this is enchanting.

Vor 10 Tage
Rhys J
Rhys J

Ok

Vor 10 Tage
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

How is she blessed with such a beautiful fucking voice omg i sound disgusting

Vor 10 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

1,000 Subscribers Without Videos Challenge nah your totally right

Vor 7 Tage
Ethan Holmes
Ethan Holmes

Because I’m BAED

Vor 10 Tage
Camryn Winn
Camryn Winn

YES I LOVE

Vor 10 Tage
David and Danielle Rosales
David and Danielle Rosales

Gives me Swell Season vibes

Vor 10 Tage
Jack Ü
Jack Ü

I've never seen her sing this loudly/with force. Like it's usually just soft. (Not saying this in a bad way)

Vor 11 Tage
Dimpleddanand blueeyedphil
Dimpleddanand blueeyedphil

*their voices are intoxicating*

Vor 11 Tage
anne evans
anne evans

holy fuck

Vor 11 Tage
Ivy McKinley
Ivy McKinley

also “you know I’m bEED I’m bad u know it”

Vor 11 Tage
Ivy McKinley
Ivy McKinley

CHILLS

Vor 11 Tage
cryinglilnoodle
cryinglilnoodle

Ivy McKinley yes samee

Vor 7 Tage
leilan.y
leilan.y

the beginning was like *hhhhuuuuuuhhh uhh huuuhh* like a really over weight person after a run

Vor 11 Tage
Vida Kakar
Vida Kakar

She should’ve covered Billie Jean

Vor 11 Tage
firebird x
firebird x

need to know her facial cleanser LMFAO

Vor 11 Tage

Nächstes Video

Ray Donovan S06e02 | The X Factor UK S13E06 WEB x264-spamTV [eztv] | acronis true image p